Register Now

Login

Lost Password

Enter your email to reset your password.

BY Author

Zleciłem wypłatę i wciąż nie mam pieniędzy na koncie. Dlaczego?

Pytanie:

Zleciłem wypłatę i wciąż nie mam pieniędzy na koncie. Dlaczego? 

Odpowiedź:

W pierwszej kolejności sprawdź, czy Twój bank realizuje szybkie płatności w godzinach, w których zleciłeś wypłatę. Możesz to zrobić na stronie https://fuksiarz.pl/platnosci w zakładce Wypłaty. Jeśli była to Twoja pierwsza wypłata środków z konta, sprawdź w skrzynce mailowej (wraz z folderem SPAM) czy nie otrzymałeś od nas maila z prośbą o dodatkową weryfikację danych. 

Warto również pamiętać, że wszystkie wypłaty zlecane są przez nas w godzinach pracy biura, codziennie między 08:00 a 23:00. Są one realizowane w kolejności z jaką wpływają do naszej akceptacji.